Lussebullar & Chokladtomtar

Hej alla !
Haft en bra helg ? Den har ju precis börjat, men haft en bra start kanske ?

Jag kom hem från malin för nåra timmar sen, vi gick runt och kollade i lite affärer men hittade inget och dessutom är jag helt pank så ingen ide att ens börja sukta efter något. Efter det åkte vi hem till henne och åt lussebullar och drack varm choklad, super gott !
Fick också med mig en såndär stor choklad tomte hem, det var kanske därför alla kollade på konstigt på min påse för att det var en stor choklad tomte som stack upp.. haha

Vakande upp hos S, vi åt frukost, tittade på film och fixade oss. Sedan var han tvungen att sticka och jag med.
Tack för ett trevligt dygn med dig sötnos =)

Nu känner jag mig lite små dålig, ska sätta på en film, fixa lite te och läsa gossiiip girl.
Ha en fortsatt trevlig kväll !
Vem vet, jag kanske återkommer senare ;)

image86

Här är en liten bild bara, så att ni vet ungefär hur jag ser ut =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0