Lite efter kanske, men bara lite

Nu när jag gick ur sängen för att fylla på min te mugg och sträcka på benen så såg jag, det är ju helt vitt ute !
Guud vad mkt snö och gud så underbart ! Om jag inte hade varit sjuk så hade jag såklart dragit med en kompis ut och åkt pulka, men nej det får vänta. Hoppas snön ligger kvar ett tag nu iaf.

Snart ska jag och mami ner och handla, jag ska fylla på mitt förråd med halstabletter och köpa nåt skvaller kanske, kan roa mig åt 5 kändisar som kört ratt fulla och nu sitter häktade, eller paris som festade utan sina älskade hundar och utan trosor.. Jag fattar inte att den där tjejen kan klara av att sköta så många hundar, hon har säkert 10 pers som hjälper henne men hur roligt är det, om man har gulliga valpar vill man väl mysa och leka med dom själv.

Mamma kom precis in i mitt rum och slängde ner en 2 kg tung ellos katalog i min säng, ännu mer vårmode ! jippie
Ska bläddra igenom hela H&M katalogen också, sen ska jag göra en sak jag alltid brukar göra när det kommer stora kataloger med bara kläder. Ska visa sen =)
Nu ska jag leta fram acceptabla mjukis kläder, en sjal och mina solisar. Så känner ingen igen sjuka & osminkade Natalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0