Let the rain take me away

Nu sitter jag uppe hos mina grannar och dricker lite te, har sprungit runt som en galning och letat efter kaffe men utan nåt vidare resultat, asså den här familjen äger inget kaffe ! Hur klarar dom sig ?
Har pluggat lite, hunnit med tre läxor som skulle göras så det känns rätt så skönt, om en timme får jag gå hem. Fast dom här ungarna jag passar nu måste nog vara dom skönaste, dom är jätte gulliga, snälla, lugna och inte sådär jobbit blyga utan bara pratar på, dom somnade på 5 sec också. Underbart.

ÅH JUSTE, min sötnos fixade en låt åt mig som jag typ letat efter ända sen i slutet på sommaren, jag äääälskar den !
Såklart ska ni också få höra den,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0