jag hatar folk som tjatar på mig, jag kan själv.

Usch nu är jag trött på det här, allt tjat om plugg hela tiden. Är verkligen inte på bra humör just nu så måste bara få ur mig allt.
Jag hatar folk som tjatar på mig, speciellt när det gäller plugg för det klarar jag faktisst själv, jag är ingen jävla bebis längre så det så =P
Och hur mkt jag än pluggar eller lägger ner tid på nåt så kommer det endå bara tillbaka ett litet vg, vart är alla mvg jg vill ha ? Aja idag ska jag iaf börja söka till alla gymnasium och om jag inte kommer in på mitt första handsval så skiter jag i gymnasiet.. =)
Nu känns det lite bättre och jag ska därför börja plugga lite biologi nu och sen får vi se vad som händer, om någon är uttråkad eller nåt så får ni gärna slå en pling för hos mig kommer det inte hända mkt ikväll..

Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

i love u sweeti!

2008-01-29 @ 15:46:26
URL: http://fridamadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0