Ingen rubrik

image105Sååådär ja, nu har jag kollat klart på Harry potter, det blev 3:ans, och nu mår jag genast mkt bättre.
Jag sket i plugget idag, ska inte förstöra min lördag med massa plugg, det får vänta tills imorgon och då kommer endå min sebbe som kan pigga upp mig efter plugget.

Var innne och kollade på Kenzas blogg lite tidigare idag och hittade ett videoklipp på massor med svältande & fattiga barn och vuxna för den delen, man fick se barn som bara bestod av ben, asså verkligen bara ben. Inte en enda muskel eller liiite fett på kroppen, jag klarar seriöst inte av sånt.
Jag tycker så synd om dom ! Jag vill bara krama alla och ta med dom hem och ge dom mat..
Jag brukar alltid vara en sån som klagar på småsaker, men vadfan har vi att klaga på som bor i det bästa landet i världen ?
Så från och med nu ska jag aldrig mer klaga, inte på små saker iaf.

Nu ska jag bädda ner mig och läsa lite gossip girl sen får vi helt enkelt se vad som händer, kanske ska ringa runt lite för jag börjar känna mig lite ensam såhär på lördagkvällen.
Pussy'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0