Gossip i massor

Det var bra, helt klart ! Men jag tror att jag gillar böckerna lite bättre, gossip girl böckerna kommer alltid vara som min terapi när jag är nere. Men om man är trött nån gång och inte orkar läsa så kan man ju alltid bädda ner sig i soffan och njuta av serisen ist, jag kommer helt klart fortsätta kolla !

Nu ska jag ta en snabb dusch, efter det blir det plugg, ouff vad lockande det känns. Samhällskunskap, fysik och så ska jag sitta och limma ihop en sak på bilden, hej jag kommer gå och lägga mig kl 2 inatt.
Bäst att börja på en gång då så kanske jag kommer i säng fem i två ist, om jag har tur.

Så nu säger jag god natt till er alla, ni vet att ni älskar migimage125
Jaadu, såhär ser då min "kvälls mat ut", godis gör en faktisst på bra plugg-humör och en smoothie bara för att jag inte ska känna mig så onyttig. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0