God mornin'

Ouff, har ni sett hur tidigt jag är uppe och endå har jag varit vaken i en timme nu.
Var tvungen att fixa lite skolarbete och packa min väska, jag ska resa utomlands snart så mkt packning blir det... tyvärr så ska jag inte alls resa utomlands men jag ska sova hos sebbe och då behöver jag ungefär lika mkt packning =) haha.
Om 40 min måste jag dra till skolan, och det betyder att jag måste stressa endå även fast jag gick upp så fruktansvärt tidigt, min underbara dag börjar med språk (vilket är extra engelska) och lektionen efter det är också engelska, min dag är nu förstörd. Jag gillar inte engelska, jag hatar det =P
Men nu ska jag sminka mig, slänga i mig en macka eller två sen så drar jag, ha en trevlig dag !
För det ska jag ha


image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0