Ett snabbt här då

Det får bli ett snabbt, brukar inte hinna blogga på mornarna eftersom att jag är rätt så seg och ligger hellre kvar och sover än att gå upp i tid och slippa stressen. Men idag gick jag upp halv 7, har sovit 4 timmar men känner mig rätt så pigg endå. Om jag somnar under svenskan som  är våran första lektion så är ju inte det en katastrof, eller ?
Jag har precis klätt på mig och sminkning och frulle står på tur, efter skolan idag ska jag plugga, kanske fixa tränings kort och sen chill pill, för det är jag värd.
Vi hörs senare guys ! <3

image89

Lite summer feeling av denna bild, kan ju alltid drömma mig bort lite medans jag tittar ut genom mitt fönster och ser svart himmel och snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0