En vana

Det har blivit en vana av att ligga kvar i sängen tills 2 och sova bort hela dagen.. men det ska det bli ändring på. Gjorde mitt bästa försök idag, mami väckte mig 11 men det blev endå så att man låg kvar i sängen till halv 1.. men nu har jag duschat och ska snart äta frukost.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl sitta och deppa ner mig eftersom att skolan kör igång sitt gamla race igen imorgon.
Men jag har lovat mig själv att jag inte ska bry mig om något annat i skolan än bara plugget, jag lovade att höja mina betyg och lovade mig själv att jag ska komma in på St:Martins, och så ska det bli !
Nu ska jag börja läsa min engelska bok som ska vara klar nästa vecka, ha en trevlig söndag allihopa !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vet du när Desperate Housewives börjar sändas igen? :)

2008-01-06 @ 13:22:01
URL: http://yaiyalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0