Dr. Phil loves nudlar

Jag vet att det är min kompis saras grej att vara Dr. Phil, men nu känner jag mig faktisst som honom.
Det är minst 3 pers som har kommit till mig idag och typ "nataliie hjälp mig med det problemet eller det problemet". Jag har absolut ingetning emot att hjälpa dom, de är ju trots allt mina kompisar. Så jag ger mina bästa tips och försöker trösta om dom är ledsna, går bara på mina egna erfarenheter..

Kärlek, det är det ämnet som ofta kommer upp, det är det som ställer till med så mkt strul i livet iaf när man är tonåring. Men kärlek kan också göra så att man mår så himla otroligt bra, man har alltid ett pirr i magnen när man är nykär, en underbar känsla när han du verkligen gillar kysser dig eller bara en lätt berörning som en klapp på kinden, tänk att det kan betyda så mkt, rätt sjukt endå va.
Det finns inte alltid svar på varför killar ibland beter sig som dom gör, nu om det finns nåra killar som läser den här bloggen kanske dom tar illa upp, men vi tjejer kan också bete oss konstigt ibland, absolut. Men vi kan prata ut om det, ni håller det inom er och är bara allmänt sura, om man gillar en kille och han plötsligt ändras från underbar till halvt ignorerande så blir man ju rädd, massor med jobbiga tankar börjar virvla runt i huvudet och man funderar varför han är så konstig helt plötsligt, tråkig på msn, tar inga intiativ till att träffas, verkar helt likgiltlig. Men det kan bero på andra saker, inte att han är ointresserad bara, tänk på det.
Kärlek är tålamod & att man måste lita på varandra.
Och jag säger det här till en speciell person; Det kommer ordna sig gumman, jag lovar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0