Dissad för CSI miami

Jag hinner inte alls skriva långt, slängde mig på datorn när det blev paus på CSI, mitt favorit program som inte går att missa.
Idag har jag varit med sebbe, vi gjorde lite allt möjligt, han lämnade kvar en gullig sak som ett minne tills nästa gång vi ses ;) haha så typiskt.
Imorgon ska jag vara med saris, så kommer nog inte hinna skriva så mkt då heller, hela veckan är full bokad men jag ska göra mitt bästa för att skriva så ofta som möjligt !

Jag kanske tjatar mkt men ni vet att jag ska hålla tal på svenskan och nu har jag tre ämnen som jag har att välja blad men har ingen aning om vad, därför behöver jag er hjälp. Temat är att man ska kunna argumentera..
Ska jag ha om dödsstraff, modeller som lider av anorexia eller barn arbete världen runt ?

Nej nu börjar det igen så måste tillbaka, god natt på er ! <3

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0