Bra flyt

Jag vet att det har blivit hemskt mkt bloggande idag, jag har slängt in det ena inlägget efter det andra.
Men eftersom att jag är sjuk och inte har så mkt att göra så är det bara kul, och medans hoppas jag på att jag bjuder er på en bra läsning..

Jag snackade ju om en grej förut ni vet, vad jag brukade göra när jag fick hem nya kataloger.
Jo jag brukar bläddra igenom hela katalogen och se hur mkt det är jag vill ha i den, sedan plusar jag ihop alla summor för att se hur mkt det blir, bara som en rolig grej liksom.
Jag gjorde det för H&M katalogen och Ellos,
Ellos - 2766 kr
H&M - 2798 kr

Inte riiktigt sådär mkt pengar har jag just nu, men nästan !
Aja jag får helt enkelt börja spara, för allt i den där H&M katalogen ska bli mitt, vänta och se. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0