början på en ny dag, en bra dag kanske

Soooovmorgon, jag älskar redan den här tisdagen !
Och vet ni vad som händer lite senare ? Jo det kan jag berätta, GOSSIP GIRL BÖRJAR ! =D
Guuud vad jag har längtat efter det, ska hem till sara och kolla, vi ska njuta av det tsm. Därför är mitt humör på topp idag, inget kan förstöra det. Super skönt.

Och idag händer en till stor grej, gymnasiesökning. Jag ska ta med mig alla papper till Lisa, våran studievägledare så får hon hjälpa mig, jag vågar inte själv nämligen =P
Jag börjar 9.50 och ska gå om prick 12 min, stänger av datorn nu så att jag inte kommer försent.
Hoppas ni kommer ha en lika trevlig dag som mig, och kom ihåg ni vet att ni älskar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0