2008

Ett nytt år på ingång, dom där 365 dagarna har gått rätt så snabbt. Vissa har gått snabbare än andra och vissa har varit roligare än andra. Kan inte säga så mkt mer
Jag glömde nämna mina nyårs löften förut så jag tar dom nu

Tänka mer på min hälsa
Träna !
Vara snäll mot precis alla
Höja mina betyg

Den första dagen på det nya året ska jag spendera med S, om han ringer.
Det blir bara chill för våran del, hade tänkt åka och sola idag men pappa påminde mig om att det nog inte är öppet så vi skippar det.
Snön landar så mjukt på marken här utanför mitt fönster, jätte mysigt ! Vi får bara hoppas på att den inte regnar bort imorgon som den alltid är så bra på.

Har inte så mkt mer att säga just nu, är lite sliten efter gårdagen + att min förkylning har blivit en aning värre, så nu ska jag bläddra i den nya H&M katalogen, dricka lite te & käka halstabletter medans jag väntar på att min telefon ska börja ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0