vem vill låna mitt hus ? 200 000 kr natten

Kom ni ihåg när jag skulle med pappa och jobba ? Vi skulle till värsta flotta huset som ägdes av en kille som hade hittat på någonting inom mediciner, jag kunde ju inte åka därifrån utan att visa er hur fint det var. Så självklart tog jag bilder, massor. Vissa blev inte så bra när dom kom upp på datorn men lägger upp dom som är värda att se iaf.


image194
Grindarna man åkte igonom för att komma in på deras enorma tomt, självklart hade dom övervaknings kameror precis överallt. Det skulle jag nog också ha om jag hade ett sånt här hus..

image193
Här är en liten bit av huset, och så fick ni även ta en titt på min daddi. Långt ner till vänster hade de två egna sand stränder och ett poolhouse. Avundsjuk ? Lite kanske...

          
Och är är deras.. vad ska man kalla det ? Enooorma uteplats, på de två första bilderna. På sista bilden ser man baksidan på huset och där fönstrerna här har dom gym, en inomhus pool och världens största solstolar.

image200
Typ sådär ser ju mitt badkar ut..

image201
Solstolarna jag gänra skulle vilja spendera hela min sommar i, om dom hade stått utomhus, med en god kall drin i handen, en shyst bränna och ett par snygga solisar.

image203
Deras schteekiga gym, skönt att inte behöva åka någonstans. Dom här personerna hade verkligen allt hemma hos sig..

       

Jag kan erkänna att jag är lite avis, skulle ju inte direkt banga på att bo såhär..
Och kom ihåg, det här var bara deras sommarstuga.


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Där har jag varit ;) Det var sjukt nice.

2008-02-21 @ 23:02:18
Postat av: TanjaEllwood

riktigt snyggt !

2008-03-26 @ 23:48:19
URL: http://tanjaellwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0