Veckorna bara springer iväg

Hej allesammans, idag är det fredag igen !
Det känns som att det var igår jag satt och klagade på att helgen var slut men nu är den här igen ! En helt ny underbar helg, och min underbara helg börjar med att jag ska träffa min underbara pojkvän så ska vi in till stan för att kolla runt, jag funderar på att köpa nåt har lite shopping panik, och sebbe ska försöka hitta något till sin mamma som nämligen fyller år snart. =)
Efter det ska vi hem till sebbee och bara chilla, skönt efter en hel veckas slit.. Imorgon ska jag hinna träna innan halv 4 för vi har nämligen loppis då med klassen. Usch vad jag hatar våra loppisar men vill man med på skidresan så får man jobba lite, och på söndag ska jag äntligen träffa min älskade vän M !

Nu ska jag faktisst ta och packa ihop sen går jag till skolan, eller idag erbjöd sig pappa att skjutsa mig, hah.
Då kan jag sitta och titta ner på alla suckers som går i regnet =) hihi
Ha det bra sötnosar, puss'

image130
Idag känner jag mig som Kate, sådär sockersöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0