utan tvekan, vi kommer äga i backarna sötnos

Nu har jag tagit det lugnt efter nåra jobbiga timmar i skidbacken, eftersom att jag inte åkt på länge blev jag sjuukt trött  i benen efter bara ett åk, haha jag känner mig hemskt otränad.
För en stund sen kom det nåra kompisar förbi för att säga hej, det var en trevlig överrasking faktisst länge sen jag träffade alla, och senast jag var här så var alla typ sura på mig =P
Just nu är min gammel moster och hennes "pojkvän" ,eller vad man nu ska kalla det, här och tar en fika, mysigt mysigt. Men eftersom att dom bara pratar vuxensaker och jag är för trött för att sitta och vara social så ska jag stänga in mig i min egan lilla värld, lyssna på musik och tänka på hur mycket jag saknar min älskade pojkvän.
Runt 6 kommer A över, suuuper kul att träffa henne igen. Vi ska antingen ut med nåra kompisar eller så går vi ner till helikon och hyr nån film, bastar, tar en massagekväll som vi är bäst på och bara chillar & snackar skit, vilket vi också är bäst på men det är väl alla tjejer ?

you know i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0