toppen !

Snart bär det av till skidbackarna, det är strålande sol här och lagom varmt, perfekt !
Jag skadadeknäet igår på gympan så nu har jag verkligen ont, får se hur länge jag orkar åka men taggad är jag, har inte åkt snowboard på ett år. Får träna upp mig lite tills S kommer upp så att jag inte skämmer ut mig totalt..
Fram mot eftermiddagen kommer min älskade kusin över, vi ska på lan i orsa skolan, haha jag vet hur extremt töntigt det låter men eftersom att då har man alla trevliga människor samlade på ett och samma ställe så brukar det vara rätt trevligt, om man bortser ifrån dom svettande valrossarna som alltid har en stor pizza bredvid sig och magen håller på att svämma över från byxorna.

Men nu ska jag inte sitta här och prata bort all tid, egentligen ville pappa ha oss klara uppe i skidbacken kl 9 när dom öppnar men jag och mamma lyckades övertala honom att jag fick sova till 9. Det är ju trotsallt lov.
Nu ska jag käka min havregrynsgröt och fundera lite, ha en trevlig första-lovet-dag !

image213

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du får det jättebra däruppe! :)

2008-02-23 @ 15:50:11
URL: http://aldrin.blogg.se
Postat av: soulja boy

VA?! finns det svettande valrossar i orsa? jag som har letat efter dom världen över..

2008-02-23 @ 16:41:23
Postat av: Sebastian

Snart äger vi backarna ;)

soulja boy - va? haha..

2008-02-23 @ 18:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0