suuuupert

Träningspass avklarat, skönt !
Känner mig sådär skönt trött, är på rätt humör för lite plugg måste bara fixa en till kopp kaffe först, det gör väl inget om man dricker kaffe efter man har tränat med tanke på koffeinet ? Iså är jag körd, har redan druckit typ 1 1/2 kopp.

Vad jag har gjort idag: Jag och min sötnos vaknade runt 11, både sängen och sebbe var för mysig för att kunna gå upp direkt så vi låg kvar nån timme till. Efter det gjorde vi frukost, amerikanska pannkakor. Hemskt tur att jag skulle träna efter det annars skulle jag känna mig sådär måttligt nyttig.
Sebbe skulle med en kompis till kista så vi sa hejdå och när jag stod vid tunnelbanan så kände jag en person rycka tag i mig, blev lite rädd först men såg sen att det bara var Bea =)
Träningspasset var tufft men otroligt skönt, köpte med mig lite choklad och en pucko. Tänkte hela vägen hem medan jag åt att jag hade tränat så jag förtjänade faktisst den typ av mat.

Nu är kaffet klart och plugget väntar, så jag ska väl sätta igång då.
Puss på magen'

image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0