Shopping

Har ni också kännt den känslan att när man är i stan och shoppar så känns det som att man köper jätte mkt billiga saker men endå har man inga pengar kvar när man åker hem, sen när man kommer hem och lägger fram allting man har köpt så ser det jätte lite ut och mäste vekrligen tänka efter om man har glömt nåt i stan ?
Det här är iaf det jag fick med mig hem, resten glömde jag kvar i Melissas väska, duktigt va ?

image138

Puder från Face och lösnaglar.

I Melissas väska fanns en tröja från Bikbok och mina smycken, sen köpte jag en sak till S och så käkade jag typ för 200 så det kanske förklarar lite.. tog också ut 600 kr för att köpa en bikini men den var dyrare än så, så det blir att börja spara då ! 1200 ska jag väl klara av att spara till ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0