Pluggandet fortsätter

Jag känner mig endå lite stolt, om jag är hemma från skolan hela dagen brukar jag alltid dras till tven eller datorn. Men tven har faktisst stått avstängd hela dagen, min dator har vairt på men det är bara för plugget. Jag har gjort säkert mer än hälften av nästa veckas plugg också, känns skönt att ligga ett snäpp före. Tycker inte ni att man borde få ledigt en dag varje vecka eller iaf varannan för att ta ikapp allt plugg, det tycker jag verkar som en super smart ide, nån som joinar mitt förslag ?

Idag till lunch gjorde jag american pancakes för första gången, dom blev helt okej faktisst. Jag har fått för mig att jag fullkomligen älskar amerikanska pannkakor men sådär överdrivet goda var dom väl inte, funkar att göra ibland =)
Och imorgon är det bara en vecka kvar tills det är alla hjärtans dag och allt, har alla en valentines dejt ? Om inte så borde ni fixa det, bums !
Plugget måste göras så jag måste gå, ni vet att jag åkterkommer sen och ni vet att ni älskar mig.

image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0