Plugg är okej, ännu bättre med te och nudlar

Sorry för dålig uppdatering idag, men min sötnos har varit här och då pallar jag inte sitta osocial och blogga.. Hur roligt flickvän är det liksom ?
Han drog precis så nu ska jag börja med plugget, ska inte bli så jätte tråkigt faktisst. Jag vill få bra på min uppsats om buddhismen så ska faktisst anstränga mig nu, så farligt är det inte.
Min morbror ringde igår också, vi snackade lite gymnasium och hur det gick för mig i skolan, han peppar alltid så bra så jag känner värsta suget ! Det är ju supert
Ska bara vänta på att mina nudlar ska bli klara och mitt vanilj te, sen kan pluggandet komma igång på riktigt !
Jag hör såklart av mig innan jag ska sova, men nu måste jag glida =)

image140

Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

klart det är lugnt att du har samma sötnos (;

2008-02-04 @ 22:13:15
URL: http://fridamadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0