oh yes

Våren är här, även fast det är noll grader ute och det ser fruktansvärt kallt ut, men våren ska vara här !
Jag är inte trött på vintern, saknar den nästan eftersom att vi aldirg hade nån riktigt men vit fluffig snö och tjocka, mysiga snöflingor som faller ner från himlen. Men så har ju inte vintern sett ut i vårat land så då får den gärna bli utbytt mot våren, och om våren kommer nu måste jag börja shoppa lite nya vår/sommar kläder !

image180

Idag ska jag... ja vad ska jag göra ?
Idag ska jag ta det lugnt ! Har inte så mkt läxor vad jag vet om än. Jag tänkte på att göra om lite i bloggen, får se om jag orkar. När jag alltid ska ta tag i det där så fastnar jag framför datorn i timmar, haha. Men vi får se hur det blir med det :)
Den här veckan ska jag hinna med:
* Fika med E
* Färga håret
* S sova här
* Träna
* Träffa M innan hon lämnar mig
* Packa & sedan åka till Orsa


Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

Jag..:(

2008-02-21 @ 18:32:02
URL: http://fridamadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0