nu är jag blondare än någonsin

Nu har S precis färgat mitt hår, det är fortfarande blött så ser inte riktigt hur resultatet blev men man ser definitivt skillnad ! Om ni vill hyra en som är bra på att färga håret på folk så får ni kanske, om ni har tur, hyra min pojkvän..
Nu ska vi se klart dom sista minuterna på Greys och sedan ta en kopp te eller något, kommer upp med en bild imorgon på mitt hår =) och även kanske mina skor, glömde lägga upp det igår och idag lyckades jag ändå göra dom lite smutsiga och fina men fy helvete vilka skavsår jag fick..

image192

2 underbar månader med dig älskling

Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

Ni är för söta :D!

2008-02-21 @ 18:30:55
URL: http://fridamadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0