mysdag

Ikväll har varit en riktig myskväll, den har jag spenderat med min kusin. Vi tittade på filmen Göta kanal 2, den var riktigt bra faktisst ! Sedan masserade vi varandra och käkade massor med godis, innan våran myskväll började gick vi ut ett tag och svängde förbi ungdomsgården leif. Vilket namn på en ungdomsgård.. i somras sa jag typ "vart är alla" då svarade mina kompisar "dom är på leif" då sa jag "vart bor han?". Dom skrattar fortfarande åt det, så kul var det väl inte, hur skulle jag kunna veta att leif var en jäkla ungdomsgård ?

Nu ska jag packa för imorgon ska jag och mami ta tåget till sthlm och jag ska direkt till min sötnos, orkar inte svänga förbi hemma för då tar det typ 2 timmar extra och jag vill träffa honom så snabbt som möjligt. Har saknat honom mkt de här tre dagarna !
Men nu känner jag för att sova, ska upp tidigt imorgon eftersom att tåget går runt 12.. så vi hörs imorgon !
Pussis

image215

Kommentarer
Postat av: Ballabenny

saknar dig älskling!

2008-02-24 @ 12:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0