Modellos

Men hallå, vad är det här ? image166
När jag vakande för inte så länge sedan så var det frost ute och så kollade jag på termometern, -3.
Var inte våren påväg nu ? Jag hade ju röjjt undan alla vinder kläder, fram med dom igen !

Idag ska vi ha en modellshow i skolan, inga tjejer vågade vara modeller så vi ska sminka killarna !
Det finns olika "team", ett team har hand om musiken, ett bild team, nåra gör mat som dom får runt och serverar, fotografer, designers och stylister. Jag hör till stylist teamet, ska sminka en kille i klassen som heter Niklas. Jag lovar er, han kommer vara snyggast sminkad när jag är klar med honom. Om jag får för honom kan jag ta lite bilder, om jag inte får.. så gör jag det endå ! =)

Nu måste jag börja packa ihop allt smink som ska med och sminka mig själv, ska möta T utanför mig om 15 min, paniiik. Jag visste inte att klockan var så mkt !!
Hejdå alla fula, ha en bra dag alla snygga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0