Min helg

Eftersom att jag inte orkar plugga men vill inte bara ligga och dega i sängen tänkte jag sätta mig och skriva nåra inlägg - bland annat berätta om vad som kommer hända/har hänt under den här helgen.

Fredag- En seg skoldag men efter det åkte jag och min älskling in till stan, vi kollade efter en present till hans mamma men hittade en skit snygg skjorta på MQ till han själv ist. Vi tog en fika, pratade och hade det riktigt mysigt, efter det tog vi tuben hem till honom där maten serverades nästan direkt när vi kom hem, vi bastade, tittade på film, myste och pratade. Har jag nämnt hur mkt jag gillar den här killen ? Jag älskar honom ! =)

Lördag- Vaknade upp hos S, vi låg och mornade oss tills klockan blev halv 1, då fick vi lite smått panik eftersom att han skulle möta upp sin kompis för att gymma kl 2 i v-by och jag skulle vara vid brommaplan halv 3 klädd för att stå ute i 2 timmar, och när jag åkte till sebbe hade jag ju såklart inte med mig varken vantar eller halsduk och på fötterna satt mina ballerina, så jag ringde till pappa så fick han komma ner med ombyte, tur att man har föräldrar !
Nu ikväll vet jag inte om det händer så särskilt mkt, som sagt så ska jag kolla på film och ta det lugnt.

Söndag- Jag ska släpa mig upp vid 11 för att hinna med ett pass på friskis som börjar 12, efter det blir det stan + fika med M. Superskönt att träffa dig ingen vännen !
När jag kommer hem ska jag stolt sitta och titta på allt jag har fyndat (om jag nu kommer köpa nåt vilket jag vet att jag ska!) och efter det ska jag plugga och sörja över att helgen redan är slut.


Nu mina kära vänner är det middag, daddi serverar grillad kyckling, pommes och en god sallad. Ska springa ner till pizzerian under oss och hämta en vitlössås, mums !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0