Massage nån ?

Äntligen hemma efter 5 timmar i stan, och shopping blev det. Jag kommer troligtvis lägga upp lite bilder sen men just nu ska jag sätta mig ner med en kopp te pch titta igenom allt plugg jag har framför mig.
Nämnde ju förut att jag skulle tränat men när jag kom dit var medelpasset jag skulle gått på helt fullt, så jag fick släpa omkring på mina träningskläder i stan, så nu har jag fruktansvärt ont i ryggen & axlarna, stort behov av massage.
Pratade precis med Sara, hon har stora planer angående mitt hår. Sara & Sebbe ska fixa det i veckan tror jag, kommer med bildresultat när det är gjort. =)
Nu hade jag tänkt plugga mig igenom alla läxor så att jag har det gjort, nånting att äta skulle inte sitta fel heller så att jag får tyst på min kurrande mage. Skriver sen igen.

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0