makeover again

Som ni ser så har jag ändrat designen lite i bloggen, den här gången blev jag faktisst rätt så nöjd förutom att det finns nåra fula tecken längst upp i vänstra hörnet som jag inte kan få bort och stör mig hemskt mkt på, menmen jag tänker inte ge mig in bland alla siffror och html koder och fiffla för då slutar det väl med att jag inte har någon blogg kvar.

Jag har precis packat och varit nere och köpt lite godis, man måste ju vara väl förbredd för 4 timmars bilresa och en veckas lov.
Btw, idag såg jag och J snygg-erik på tuben när vi var påväg till park sen när vi kom till park satt det en till kändis där inne, patrik ekwall tror jag han hette. Han har iaf varit med i let´s dance, häfftigt va ? Nej men det är inte sådär jätte coolt att se kändisar tycker jag, dom är ju inte precis kända runt hela världen utan bara kända genom tv-program. Då kan väl vem som helst bli känd, jag & du, ska vi göra ett försök ?
Nu ska jag packa klart allt smått, smink, rengörning, hår saker, saker jag inte kan klara mig utan bara. Någon som vet om det är något bra på TV ikväll ?

image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0