lovet gör mig förvirrad

Är det lördag eller kanske onsdag bara ? Haha lovet gör mig förvirrad, men idag är det iaf fredag. Och det betyder att lovet tar slut om två dagar, då bär det av till stockholm igen..

Ännu en dag i skidbackarna idag, den här gången joinade min älskade kusin oss hela dagen. Efter vi hade käkat lunch och jag ramalt och gjort illa mitt knä så satte sig jag och min sötnos ner och myste lite i snön medans dom andra fortsatte åka, men eftersom alla var trötta efter två dagars styling i backarna så åkte vi hem rätt tidigt vilket var  skönt.
När vi kom hem blev det afterski som vanligt men den här gången utan choklad och strårom för min del, moster gerd & einar kom hit för att äta middag och hålla oss sällskap en fredagkväll. När vi hade ätit klart tittade jag och sebbe på filmen You, me and Dupree som vi hyrde igår men inte hann se. Den var bra faktisst, se värd !
Imorgon ska vi bowla, ta en mysig promenad och packa. Depressing ja.

nu ska vi dricka te och jag ska mysa med min underbara älskling !
Pussi'

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

godnatt!

2008-02-29 @ 22:56:04
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0