lovet är i full gång

Hej sötisar !
Jag är såå ledsen för dålig uppdatering men jag lämnade min laptopis uppe i orsa och min dator hemma i sthlm funkar inte som den ska så jag struntade i att blogga nån dag bara. But now im back in action, sitter med min älskling i vardagsrummet uppe i orsa. Vi tog tåget idag efter att ha varit hemma i tre dagar i sthlm så ville jag upp igen och för att göra det hela lite roligare så drog jag med mig min sötnos !
Vi sitter här och dricker te och laddar upp för skidåkning som blir av imorgon, det är mkt snö och kommer bli fint väder vilket känns supert. Då får vi bara hoppas på att det går bra då och att jag inte skämmer ut mig för mkt, försöker styla och typ bryter benet, skulle faktisst inte bli så förvånad om det hände mig. Nej nu ska vi sätta på nån mysig film, tjocka godis och myyyyysa, god natt darlings.
Njut av lovet medans det är igång, för om nåra dagar är det för sent.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack! Dom skulle jag väldigt gärna vilja ha. Fast jag klarar typ inte av vita skor. Mina Lacoste-skor som jag köpte i slutet av sommaren ser typ ut som Hej-kom-och-hjälp-mig. ;P

2008-02-28 @ 18:37:59
URL: http://aldrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0