jag ska dö med stil

Jag har inga läxor, ett par nya skor, världens bästa pojkvän & världens bästa kompis, idag mår jag riktgit bra !

Den sista lektionen idag var matte, mitt prov gick inte så värst bra.. det var alldeles för lite tid tycker jag. Jag som hade tänkt att satsa på VG på det här provet men jag får hoppas på ett G, om jag har tur.
Efter skolan åkte jag & J till stan för att käka middag, vi fick även med oss C. Vi tog en thai restaurang och det var underbart gott, efter det dumpade vi C mitt i allt och jag och J gick vidare mot br. Och vad i helvete ska två super coola tjejer göra på br ? Jaa det du, haha det förblir min och Jeanettes hemlis för vi kom nämligen aldrig in. Antingen var vi för coola för den affären.. eller så var det bara så att dom höll på att bygga om =P
Vi gick vidare till NK och kollade runt bland både dyra kläder och ännu dyrare möbler, jag vill bli stor, gifta mig rikt och skaffa egen lägenhet. Det där med gifta mig rikt är inte så viktigt, men jag vill bo snyggt !
Precis innan vi skulle åka hem sprang jag och J in i en sko affär och båda två kom ut från affären med två breda smile och en påse i varsin hand.

Nu ska jag göra lite kaffe och kolla på GG, vi hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0