Is my head still on ?

Uscha buscha vilket väder, just idag när just jag ska stå vid brommaplan och sälja saker med min klass för att samla ihop pengar till våran klassresa så snöar det och blåser gör det också. Vi stod där i ungefär 2 timmar och när jag skulle gå började jag fundera på om mina fötter fortfarande fanns, kände inte av dom äns lite sådär.
Men nu har jag tagit ett varmt bad och ligger nerbäddad under en fleesefilt så är helt upptinad (;
Nu sådär på en lördag hade jag faktisst tänkt plugga, lite senare kanske jag springer över till en kompis eller tvingar en kompis att komma till mig, men om det inte blir så ska jag nog bara chilla framför en film. Vi höörs ! <3


Någon mer än jag som blir fest/dans sugen när man hör den här ? =P

Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

du vet vem/vilka som aldrig bangar aaaiight? haha

2008-02-04 @ 19:45:58
URL: http://fridamadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0