Helgens mittpunkt

Nu är det lördag, helgens mittpunkt !
Jag vaknade upp med min älskling precis bredvid mig, en perfekt start på dagen. Vi låg och myste sen när klockan var halv ett kom vi faktisst upp, så då blev det frukost.
Melissa var gullig och kom förbi och lämnade min tröja och mina smycken som jag glömde i hennes väska, skulle egentligen åkt in till stan för att möta henne där men upptäckte imorse att ipoden inte var med, den var hemma !
Kanske låter lite smått töntigt men jag åker ingenstans utan min ipod så fram och tillbaka från stan är tveksamt om jag hade klarat, tycker det är så jobbit att sitta och lyssna på andra människor som pratar, barn som skriker, högljudda fjortisar och sånt. Skönt att sätta på sin egen musik, inte bry sig alls vad som händer runt om en och bara drömma sig bort.
Men nu är jag hemma och min älskade ipod ligger precis bredvid mig, så jag ska bläddra igenom låra läxor en snabbis och sticka in lurarna i öronen och njuta. Jag hör av mig senare, pussis'

image157

När jag har samlat ihop med lite pengar så tror jag att min bästa vän kommer bli utbytt, förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0