hejdå sthlm, för ett tag

Jaa, nu är det alltså lov ! Guud så skönt att vila ut, det behöver jag verkligen.
Vi är påväg upp till landet nu, sitter i bilen faktisst. Haha =P
Nu ska vi upp bara över helgen sen tar jag och mami tåget hem för hon ska jobba och så, dom dagarna som jag är hemma ska jag försöka hinna med att träna, shoppa och träffa kompisar. På onsdag när vi åker upp igen följer även min sötnos med, det ska bli riktgit roligt !
Då ska vi åka skidor, baaasta, chilla, och bra njuta av lovet som kommer ta slut för snabbt, det känner jag på mig.
Nu ska ta en fika och lyssna på musik, även läsa min harry potter bok som jag har blivit helt fullkomligt fast vid !
Vi hörs såklart sen, pussi.

image211

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0