Haha, typ god morgon

image174Det är söndag, jag har chans att sova ut till 10 men då vaknar jag 8 och är hur pigg som helst och kan inte somna om.. Såå typiskt
Men nu är jag ju vaken iaf så passade på att skriva lite, jag ska till friskis kl 12 och efter det möta upp min älskling så ska vi hem till mig. Sen får vi se vad vi hittar på =)
På måndag iaf går jag inte till skolan som jag antar att alla andra gör, hah på er som inte är lediga som jag ! Fast jag måste ändå plugga hela dagen eftersom att vi har matte prov dagen efter.
Nu tänkte jag slänga in ett inlägg om alla hjärtans dag och lite bilder från mode showen vi hade i skolan, brb ska fixa.
PUSSY'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0