Godmorgon alla sömntutor, natalie är uppe !

Haha rekord för mig !
Jag gick upp sju och ska ändå inte till skolan idag, för att jag känner mig lite småsjuk. Avstod från gympan igår p.g.a. ont i halsen och nu har jag även ont i magen så ingen skola för min del idag.
Istället ska jag kolla på film, dricka varm choklad, sitta och mysa, datorn, läsa gossip girl.. njae inte riktigt, jag måste plugga, städa mitt rum och säkert massor med andra tråkiga saker. Men tro mig jag kommer ha kul ändå, det har jag alltid.
Eftersom att jag ska stanna hemma hela dagen så kommer jag få mycket tid över till att skriva, så ska sätta mig nu och käka frukost medans jag ska plugga lite smått och tänka ut nåt intressant att skriva under dagen, dagens hotti kommer som vanligt, kanske även en outfit och vad jag gillar från vårmodet på H&M.
Puss så länge

image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0