för det är jag värd

Imorgon är det bara säga hejdå till skolan i en vecka, friheten kommer och man behöver inte tänka på plugg eller tidiga mornar. Det är jag värd - det är vi alla !

Idag fick vi tillbaka massa plugg, en uppsats + 2 prov. Det gick okej, eller jo det gick bra men det kunde ha gått bättre. Imorse vaknade jag upp med min sötnos bredvid mig, eftersom att han och sängen var så varm så ville jag typ ligga kvar där hela dagen men vi var tvungna att gå upp 7. Efter idag får jag inte träffa min älskling på 4 dagar, snyft !
Efter skolan mötte jag upp E, vi tog en fika och jag hade planerat in en träning också men glömde mina tränings kläder på cafeét och kom då försent till träningen så åkte direkt hem ist. Dessutom var jag för lat idag för att släpa mig ända till bromma plan och springa runt och svettas bland massa affärs människor, nej det humöret var jag inte riktigt på idag.

Nu är det tydligen mat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0