Det är söndag guys !

God morgon !
Alldeless strax ska jag in och träna, det blir ett vanligt medelpas på friskis. Men jag längtar faktisst tills jag blir 16 och får både gymma och gå på ki-box. Det är ju bara nåra månader kvar.. typ 8, så jag får nöja mig med de vanliga gamla gympapassen sålänge.
Idag hade jag faktisst tänkt att käka en nyttig frukost, gröt kanske ? Inte det godaste precis såhär på morgonen men det funkar. Efter träningen ska jag träffa M i stan, vi ska käka lunch tsm och shooooppa !
Fast jag har ju sagt hela tiden att jag ska spara mina pengar, vilket jag ska, men en viktig sak måste köpas. Nämligen en sak till alla hjärtans dag, jag tänker inte nämna den här eftersom att sebbe har hittat hit till min blogg ;)
och så måste jag köpa nåt iaf till mig själv, annars får jag ångest !
Men nu ska jag börja göra min gröt så jag hinner med tolvan som går 11.26, och ingen stress för min del ! Söndagar är gjorda för att dom ska vara sega och man ska ta det luuugnt.
Pussis, ha de bra.


I wanna tell everyboy, everybody that you so much more than they ever even seen before


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0