chill

Nu är vi framme, äntligen får jag lägga mig med min laptop i sängen, käka godis och kanske då och då bläddra i en bok eftersom att det är no people inne. Inga som jag vill prata med iaf =)
Fast när man är på landet och mami och dadi håller på att göra varma mackor, man bastar och vi brukar även titta på morden i midsomer, det har blivit som en tradition, och när detta händer hemma hos oss i vårat hus då känns det verkligen som lov, vilket det ska göras ikväll !
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, sedan fixa lite te till mina varma mackor och titta på en morden i midsomer film med mina päron.
Eftersom att det är lov får ni höra mer av mig ikväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0