chill-pill

För inte alls länge sen kom jag hem från stan, jag följde med min älskling in för att han skulle köpa sig en mp3. Efter att vi äntligen hade hittat till webhallarna och betalat så drog vi till espresso och tog varsin latte, runt tre var vi tvugna att skiljas åt för han skulle möta upp sina polare och jag skulle hämta hemma nyckeln av mami eftersom att jag glömde min uppe i orsa.
 Igår tog jag och mamma tåget hem, fyra timmar på ett tåg utan mobil & dator var inge roligt. Visst jag hade musik och min mamma att prata med men det blev lite långtråkigt i längden.
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, känns lite tråkigt att sitta inne vid datorn en sån här fin dag, nu när våren äntligen är här ! Jag får se vad jag hittar på, antingen väntar jag tills mamma kommer hem och tvingar med henne ut på en promenad eller så ringer jag en kompis som får joina min promenix. Inne tänker jag inte sitta länge till iaf, vi hörs sötnosar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0