Bara en av alla andra dagar

Hej där !

Är allt bra med er ? Det hoppas jag, det är ju valentinesday imorgon. Då kan man väl inte må annat än bra, fast för er som inte har en dejt eller en mysig pojkvän att spendera dagen/natten med kanske känner er lite deppiga men ett tips till er, skaffa er en dejt ! Och skynda på innan dom snygga killarna blir upptagna, vilket den nsyggaste redan är av mig =) Men oroa er inte, det finns mååånga fler så spring och leta tjejer & killar !

Idag hade vi halv skoldag vilket kändes skönt, hade bara två lektioner sen åkte vi in till stan med halva klassen. Innan vi drog satte sig jag och J på ett caffé och tog en lunch, aldrig i hela mitt liv att jag sätter mig i matsalen och gräver runt i skolans äckliga fisk.
Efter det åkte vi till museumet, elelr det var inget museum.. jag kan inte förklara vad det var men vi fick spela som ett spel och roligt var det !
Nu hade jag tänkt plugga lite innan maten, ta en dusch och sen plugga lite till. Ikväll är det säsongs start på Grey´s Anatomy ! "Själv ser jag aldrig på tv eftersom jag har ett liv." stod det i gossip girl bloggen.
Haha avslöjad alltså.. attans.

image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0