Alla hjärtans dag

Om man har en pojkvän eller är på g med någon kan det här vara den bästa dagen på hela året nästan, man är med den man tycker mest om på hela jorden. Kanske ger varandra saker, lagar en god middag, kanske tar ett mysigt bad tsm vad vet jag. Men på den här dagen finns det ingen gräns på hur mkt man får mysa, mysfaktorn kan gå upp till topp eller ännu högre..

image176

Min alla hjärtans dag spenderade jag såklart med min älskade Sebbe, han hade jobbat med pappa nåra dagar innan och då berättat allt han hade tänkt att göra. Så pappa visste allt men jag visste inget, fruktansvärt störande men då blev det också bara mer spännande.
Jag åkte direkt efter skolan till v-by och han mötte upp mig med en stor ros, otroligt sweet ! =)
Tyvärr kan jag inte visa hur fin den var eftersom att jag har glömt den hos honom.. vilket är riktigt synd. Men sen gick vi vidare hem till sebbe och när jag kom upp till hans rum var dörren stängd, jag öppnade dörren och där inne var det helt nersläckt men rummet var upplyst av ljus, riktigt många ljus. På sängen låg det rosen blad och lugn kärleksfull musik kom ut från högtalarna, den känslan jag fick då och hur glad jag blev det är obeskrivligt.
Vi gav varandra de saker vi hade köpt, av mig fick han en parfym fast jag märkte sen när han hade öppnat den att det var fel doft, men om jag ska vara ärlig så luktade den fel köpta parfymen rätt gott ändå. Av min älskling fick jag ett par skit snygga chanel örhängen, precis såna jag har letat efter också ! Jag fick underkläder och ett fint nagelack + läppglans, så nu kan jag vara extra snygg när jag träffar honom.
Det blev en hel del mys och en enormt god middag, vi gjorde kyckling med en god sås och ris sedan en god feta ost sallad till det och jag lärde mig då äta feta ost ! =D haha

Efter det åkte vi hem till mig och när vi kom hem stod det ännu en ros på bordet i mitt rum och såhär stod det på lappen som var fastklämd vid skälken;

image175

Oj man såg rätt bra vad det stod, men rosen blev inge fin när jag tog kort på den så skippade den helt enkelt. Jag fick två stora kuddar att ha i sängen också, det såg ut som lexington först men nej det var gripsholms.
Dom var hemskt sköna faktisst, ligger bland dom just nu..
Ja det där var allt som hände på min alla hjärtans dag, hoppas alla hade en lika underbar dag som jag hade. Min var iaf otroligt bra, mysig, kärleksfull och bäst.
Till den bästa pojkvännen i världen; Ännu ett tack för alla fina presenter, för en underbar dag, för den goda maten och för att jag får vara din flickvän, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

jag hatar HATAR alla hjärtans dag det är ju bara till för dom som har par, jag då ?! Jag har ingen kille, behöver inte heller. Det är ju lagom slöseri med pengar ha ha..
puss på natalie

2008-02-17 @ 16:46:57
URL: http://fridamadeleine.blogg.se
Postat av: Malin

Åh vad mysigt
Själv var man alldeles ensam... Vore underbart att ha en kille då, tråkigt att vara ensam på alla

2008-02-17 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0