hej mitt vinterland!

Har fått ännu en kommentar om min dåliga uppdatering, men nu är jag uppe på landet och har bara med mig skoldatorn upp eftersom att det är den jag har alla filmer på. Men har då inget internet så får koppla upp mig på någon annans som verkligen suger! Därför vet jag inte ens om det här inlägget kommer iväg men då har jag iaf tagit tid till att skriva ett. På landet är det -15 och massor av härlig puder snö, det är underbart!

Om ett litet tag blir det varma mackor och en engelsk deckare med familjen och innan jag somnar ska jag kolla på några avsnitt av Dirty Sexy Money, muuuums i love!


har jag dig har jag allt jag någonsin kunnat önska mig

Kommentarer
Postat av: Sara

finaste paret :) :) :)

2008-12-30 @ 13:11:55
Postat av: Sara

fulaste paret. skriv eller dö

2009-01-05 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0