upp och hoppa - ligg inte och dra dig

Tjabba tjena hallå
Nu är alla vakna, vi sitter och kollar på saltkråkan med L & M. Förlåt för att det inte blev några inlägg igår men jag var så trött när jag kom hem så jag fick och la mig direkt efter middagen.
Men nu är jag pigg och glad igen ! Så har ni några speciella planer för idag när vädret är super trist och man vill knappt gå ut ? Jag ska bara kolla på film, läsa massor och kolla på lite mer filmer. Sen ska jag ju såklart blogga också men det är ju en självklarhet.

Juste jag skulle ju berätta om resultatet på fotgrejen som jag gjorde, smorde in rejält med fotkräm på kvällen och sov med en bomullsstrumpa på det.
Eftersom att man ska göra det innan man går och lägger sig så har det gått en tid efter man gjorde fotbadet, tycker det ger bättre resultat om man smörjer in fötterna direkt efter fotbadet när dom fortfarande är uppmjukade och sedan kan man sätta på strumpor medans man ska gå runt så att krämen inte försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0