tredje gången gilt brukar man väl säga ?

Jag vet att jag är hemskt dålig på att updatera, har fått många klagomål på det.
Igår var hela familjen + min syrras familj på grönan, tredje gången för iår och det var superkul. Åkte allt förutom frittfall och katapulten. Jag vet inte vad som har hänt med mig men har blivit så jäääkla skraj för höga höjder, klarar inte av det.
Tog tyvärr inga bilder igår men alla har väl sett grönan, idag ska camilla, barnen och nathan åka vidare till camillas kompis petra. Så då kommer jag hinna flytta in mig till mitt rum igen, städa lite och så ska jag gymma. Idag blir det bara kondition och imorgon ska jag prova på yoga för första gången ! Spännande, spännande.

Imorgon börjar vi även gå efter schemat och det betyder att jag ska lägga ner mer tid för min blogg och börja blogga på allvar igen. Nu ska jag göra iordning en god frukost och sedan måla mina naglar. Måste köpa nya höstfärger känner jag !


den ger mig rysningar
jag äääääälskar den

Kommentarer
Postat av: Dina

Bra låt!

2008-08-31 @ 12:46:17
URL: http://myfanclub.blogg.se/
Postat av: issa

grattis titeln som veckans blogg går till dej

ha en bra dag

2008-08-31 @ 13:51:32
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0