they make my day


en bild på allt som betyder något.

först en bild på mig och sebbe, när vi kysstes påväg hem från finland
en bild på dig & mig, inga ansikten men en symbol som visar det bästa vi har, kärlek.
jag och älskade sara på finlands båten, påväg hem
min älskling i lekparken, den dagen var riktigt mysig
jag och mina tjejer, ni förstår inte hur glada ni gör mig. vad skulle jag vara utan er ?
tyvärr fanns inte min andra malin med där men du står iaf med bredvid bilden gumman och jag hoppas att du vet att du betyder otroligt mycket !


en till pussbild, kan aldrig få nog av dom.
dom får mig på så bra humör !

och en handskriven lapp från min älskling, bara ett fåtal ord men dom går rakti in i hjärtat och gör mig från det värsta humöret till det bästa som håller i sig hela dagen.
du är guldvärd sebastian


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Älskling, vad rörd jag blir. Det ser jätte fint ut, verkligen! I love you! :)

2008-08-19 @ 13:00:53
Postat av: Malin

Naw vad gulligt! Alla bilder var jättesöta vännen. Tack ska du ha! :$ Älskar dig

2008-08-19 @ 18:49:33
URL: http://maldrin.blogg.se/
Postat av: Malin

vad gullig du är gumman, du betyder jätte mycket för mig också <333 love

2008-08-19 @ 22:24:45
Postat av: Anonym

Å va gulligt, du betyder gumman!!

2008-08-20 @ 21:41:26
Postat av: Sara

Jag är bäst :D

2008-08-21 @ 22:18:04
Postat av: Frida Madeleine

Å va gulligt, du betyder gumman!!

2008-08-26 @ 20:36:09
URL: http://fridamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0