stjärnorna finns här, det är jag som är stjärnan

God morgon allihopa !
Jag blev väckt kl 9 av sebbes väckarklocka, så har varit vaken ett tag men antar att ni andra sover. Idag ska jag in till stan och träffa min kära vän melissa som jag inte träffat på år känns det som !
Vi ska ta en fika och det ska bli jätte mysigt att träffas igen, jag ska även kolla på en skolväska. Alla väskor jag har är för klena för att bära alla skolböcker som jag kommer släpa hem varje dag i 3 år framöver. Nu ska jag peta i mig lite lunch och sedan titta på greveholm medans jag ska fixa my nails.

Här kommer en outfit från gårdagen


Cardigan - Lyle Scott
Vitt linne - Bikbok
Klänning omgjord till kjol
- H&M barn
Strumpbyxor - H&M

Flätat skärp - dollar $tore
Pärlarmband - Handgjort av pappas kusins fru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0