som en ny människa

Usch vad seg jag var ända sen jag kom hem ifrån mora.
Men nu har jag duschat och fått i mig lite kaffe så känner mig som en helt ny människa, väskorna är färdigpackade men tyvärr även mina nya inköp så jag kan inte fota dom för tillfället. Det får bli några kort när jag kommer hem eller så kommer dom upp i "dagens outfit".
Nu ska jag göra en kopp the, kolla runt i lite bloggar och sedan sätta på Greveholm. Ikväll blir det tidig läggdags för imorgon ska vi upp kl 9 och åka härifrån vid 11.  Ska hämta upp min underbara pojkvän från jobbet och fyhelvete vad mysigt det ska bli att träffas igen. Mammi pch daddi skjutsar hem oss till sebbe och sedan åker vi in med hans familj & kompisar till grönan ! Det ska bli skit kul.
Nej nu längtar jag efter min kopp med the och Greveholm ! Bye bitches



kaxa inte

Kommentarer
Postat av: John

Palla att det var säsongsslut idag...............

Heidi asså, mjau

2008-08-07 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0