skor, skor i massor

Din sko

man kan aldrig få nog av ballerinaskor, alltid snyggt till jeans


jag älskar tygskor i alla möjliga färger, jag har ett par helsvarta och ett par helvita men måste ju ha några däremellan också. haha

Skopunkten




jag ska komma i år med dessa stövlar och sen ett par sockor som går en bit ovanför kanten, skönt att vara lite efter.
då vet man att alla andra inte går runt som man själv gör, när man bor i stockholm har man inget som ingen annan har utan alltid en i mängden.

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja vad mkt snygga skor :D är du också skoooman som jag?:D hehe jag älskar skor får aldrig nog.



åh jag älskar din ipod du hade så mkt bra musik i den !

2008-08-05 @ 17:43:47
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: issa

älskar tygskor! Har ett par vita men vill ha ett par svarta, exakt sånna som på bilden! love it

2008-08-31 @ 13:21:30
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0